FAQ

Z akého dreva vyrábate Vaše produkty?

Ako materiál používame len kvalitný prírodný masív (smrek, buk príp. iné na želanie zákazníka). Nepracujeme, a ani neplánujeme vyrábať z iných materiálov ako sú drevotrieska, MDF a iné.

Print Friendly, PDF & Email
Nenašiel som vhodný rozmer postele či nábytku.

Každý jeden produkt, ktorý nájdete u nás Vam vieme zhotoviť v akejkoľvek veľkosti a romeroch. Každú špecifickú požiadavku na posteľ si vopred nakreslíme pomocou technického výkresu, kde môžeme sledovať príp. kritické body, uchytenie a pod. Takto Vám vieme zaručiť precíznosť a bezpečnosť aj pri atypických rozmeroch.

Print Friendly, PDF & Email
Viete mi vyrobiť aj zásuvku k posteli? Ako si ju mám objednať?

Áno, k posteliam Vám vieme vyrobiť aj veľmi praktickú zásuvku. Tá Vám môže poslúžiť ako prístelka k hlavnej posteli, nakoľko sa v zásuvke nachádza aj pevný latkový rošt. Prípadne môžete zásuvku využiť ako úložný a odkladací priestor. Cena za zásuvku sa mierne líši od celkových rozmerov postele, preto Vám veľmi radi pošleme kompletnú cenu za posteľ aj so zásuvkou mailom. Objednávka bude taktiež následne evidovaná prostredníctvom mailu.

Print Friendly, PDF & Email
Čo znamená verzia – prírodné drevo? Ako je drevo ošetrované?

Prírodná verzia v našej ponuke znamená že drevo je riadne opracované, brúsené, tmelené a následne znova do hladka obrúsené. Táto verzia dreva nie je inak povrchovo upravovaná. Samozrejme Vám vieme na želanie prírodnú verziu riadne povrchovo ošetriť, či už nalakovať matným/priesvitným lakom alebo navoskovať – zaleží len na Vás. Cena za tento úkon je na požiadanie.

Print Friendly, PDF & Email
Čo znamená verzia- lakovaná / farbená?

Lakovaná – farbená verzia znamená že drevo je lakované farbou. U nás si viete vybrať z množstva odtieňov a farieb, s ktorými pracujeme. Farby, ktoré používame spĺňaju európsku normu pre povrchovú úpravu hračiek podľa  STN EN 71/3 pre priamy styk so suchými potravinami a hračkami pre deti do 3 rokov. Farbu nenanášame štetcom ani valčekom, ale lakýrnickou technikou – striekaním náteru profesionálnou vzduchovou pištolou.

Print Friendly, PDF & Email
Aký je rozdiel medzi postelou Domček Classic a Posteľ Miška?

Hlavný rozdiel je typ použitého materiálu. Posteľ domček Classic je vyrábaná z drevených hranolov s rozmermi 6×4 cm, pričom posteľ Miška je vyrobená z drevených dosiek so šírkou 2,8 cm. Ďalší rozdiel je samozrejme typ striešky – posteľ Miška ju má designovo zošikmenú na jednu stranu, strieška domčeku Classic je rovnomerne rozložená a na vrchu je spojená priečnym hranolom.

Print Friendly, PDF & Email
Aký je rozdiel medzi setom Bunny a Zajko?

Určite ste sa zamysleli už aj nad tým, prečo sa tieto naše dve verzie volajú rovnako? Je to pre to, že v každom prípade sa jedná o stoličku s uškami v tvare zajačika. Verzia Bunny je detská séria inširovaná moderným škandinávskym štýlom. Jej nohy sú vyrobené z guľatiny, a uši mierne tvarované. Má však nižšiu nosnosť ako verzia Zajko. Verzia Zajko je taký náš klasický slovenský Zajac. Uši majú rovnejší tvar a nohy su vyrábané z drevených dosiek. Tým pádom má stolička vyššiu nosnosť, stabilitu a zároveň pôsobí masívnejšie.

Print Friendly, PDF & Email
Keď si objednám posteľ, príde mi v demonte?

Štandardne nosíme naše postele osobne, a tým pádom od nás máte aj montáž zdarma. Cena za dopravu postele je 15 Eur do 100 km od Nitry, vzdialenejšie mestá Vám prípadne naceníme. Ak z osobnych alebo pracovných dôvodov nemôžeme posteľ priniesť, tak v tom prípade využívame služby nášho cargo prepravcu, ktorý Vám posteľ prinesie v demonte. Montáž nie je zložitá, avšak je k nej potrebná základná sada bitov a nadstavcov. Všetok spojovací materiál Vám dodáme v balíku spolu posteľou. Cenu za dopravu cargo prepravcom Vám pošleme mailom.

Print Friendly, PDF & Email
Keď si objednám detský set – stolíky a stoličky, alebo poličku je potrebné ich poskladať?

Nefungujeme na sériovej výrobe, takže naše stolíky a stoličky k Vám prídu už ako hotové, už poskladané výrobky, nie je nutné ich montovať.

Print Friendly, PDF & Email
Máte tovar skladom?

Bohužiaľ, vo veľkej väčšine prípadov nemáme tovar skladom a vyrábame jednotlivo na objednávky. Keďže nemáme sériovú výrobu, a všetko je robené a skladané ručne, momentálne nevieme zabezpečiť to, aby náš Obchod fungoval ako klasický internetový veľkoobchod.

Print Friendly, PDF & Email
Prečo musím dlho čakať na svoju objednávku?

Ku každej objednávke pristupujeme jednotlivo, a všetko robíme ručne (rezanie, brúsenie, povrchová úprava, lakovanie, balenie). Všetky tieto úkony sú vykonávané len jednou osobou – mojim mužom. Avšak pevne veríme, že sa nám do budúcna podarí skrátiť dobu dodania na čo najkratší možný termín. Verte nám, že naozaj robíme všetko, čo je v našich silách a pracujeme každý jeden deň, vrátane víkendov

Print Friendly, PDF & Email
Ako pokračovať keď chcem vytvoriť objednávku?

V sekcii Obchod si môžete prehliadnuť naše produkty. Vyberte si ten, o ktorý máte záujem. V prípade, že máte na výber rozmery, výšky sedákov či priemer stolíkov, vyplňte prosím tieto údaje. Následne Vám bude vyrátaná celková suma Vašej objednávky. Po kliknutí na „Pridať do košíka“ sa dostanete do Pokladne. Vyplňte prosím potrebné údaje (polia označené hviezdičkou sú povinné), vyberte si Spôsob platby a následne môžete Objednať s povinnosťou platby. Po obdržaní objednávky Vás už budem kontaktovať mailom.

Print Friendly, PDF & Email
Ako môžem platiť za tovar?

U nás môžete platiť za tovar buď prostredíctvom dobierky – a teda zaplatíte až keď tovar obdržíte na Vašej adrese priamo kuriérovi alebo môžete vykonať platbu vopred na účet. Tovar Vám bude následne zaslaný kuriérom. Taktiež ponúkame možnosť vyzdvihnutia osobne – osobný odber je u nás v Nitre – zdarma – v tomto prípade možete platiť v hotovosti.

Print Friendly, PDF & Email
Môžem platiť kuriérovi kartou?

Platba kuriérovi DPD je možná v hotovosti , a aj platobnou kartou.

Print Friendly, PDF & Email
Nedarí sa mi vytvoriť objednávku

V prípade, že sa Vám z rôznych príčin nedarí vytvoriť a dokončiť objednávku cez náš Obchod, nevadí. Kľudne nám napíšte mail na adresu: obchod@originalnevecicky.sk, kde zhrniete všetky Vaše požiadavky a želania. Vašu objednávku zaevidujeme manuálne.

Print Friendly, PDF & Email
Ako treba postupovať ak Vám kuriér predá viditeľne poškodený balík?

Prosím skontrolujte obsah krabice ešte v prítomnosti kuriéra. Ak je obsah a produkty poškodené, nepreberte zásielku a následne nás kontaktujte.

Print Friendly, PDF & Email
Ako treba postupovať ak zistíte až neskôr (po prebratí zásielky) že výrobok je poškodený?

Bohužial, niekedy sa stane, že krabica navonok nie je poškodená, ale aj napriek tomu prišlo k poškodeniu počas prepravy. Dôvodom je nesprávne uloženie a manipulácia balíka po našom odovzdaní prepravcovi. Naše produkty su veľmi citlivé, a v prípade že je uložený iný tažší balík na tom “našom”, tak je možné že príde k poškodeniu, ktoré sa odhalí až pri odbalovaní. V tomto prípade nás kontaktujte mailom na adresu: obchod@originalnevecicky.sk, a zašlite nám fotografie poškodenia. Po obdržaní fotografií posúdime stav reklamového tovaru a navrhneme Vám najvhodnejšie riešenia reklamácie.

Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email